Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
ISMAGILOVA L.R., POLYAKOVA O.V. THE ROLE OF COURSE EVALUATION AND NEEDS ANALYSES FOR SYLLABUS DESIGN: AN APPLICATION TO “ENGLISH LANGUAGE” COURSE FOR MASTER-DEGREE STUDENTS IN ECONOMICS, MEDITERRANEAN JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES , VOL. 6, NO. 1, JANUARY 2015, SUPPLEMENT 2
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2015
Языкрусский
  • Исмагилова Лилия Ренатовна, автор
  • Полякова Оксана Викторовна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Ismagilova L.R., Polyakova O.V. The Role of Course Evaluation and Needs Analyses for Syllabus Design: An Application to “English Language” Course for Master-Degree Students in Economics, Mediterranean Journal of Social Sciences , Vol. 6, No. 1, January 2015, Supplement 2
    Аннотация Mediterranean Journal of Social Sciences
    Ключевые слова syllabus design, competence approach, needs analysis, course evaluation, formative assessment, summative assessment
    Название журнала Mediterranean Journal of Social Sciences
    URL http://www.mcser.org/journal/index.php/mjss/article/view/5731
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=104059
    Файлы ресурса 
    Название файла Размер (Мб) Формат  
    5731_22267_1_PB.pdf 0,29 pdf посмотреть / скачать

    Полная запись метаданных