Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
POOR PROGRESS OF JUNIOR TEENAGERS IN FOREIGN LANGUAGE: SIGNS, CAUSES, APPROACHES TO PREVENTION
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2015
Языканглийский
  • Гизатуллина Анна Вячеславна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Gizatullina A.V. Poor Progress of Junior Teenagers in Foreign Language: Signs, Causes, Approaches to Prevention //The Social Sciences; 10 (6). - p. 1329-1336. (SCOPUS)
    Аннотация This study deals with investigation of the problem of school poor progress in Foreign languages on the whole and specificity of the present problem in teaching pupils of 10-12 years old. The topicality of the subject is determined by the existing conflict between the demand of contemporary society for the level of linguistic erudition of its nationals and actual position of affairs with schoolchildren trained in Foreign languages.
    Ключевые слова Foreign languages, school, junior teenagers, causes and signs of poor progress, psychoeducational conditions of preventing poor progress
    Название журнала The Social Sciences
    URL http://medwelljournals.com/abstract/?doi=sscience.2015.1329.1336
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=134224
    Файлы ресурса 
    Название файла Размер (Мб) Формат  
    Gizatullina__A.V._Poor_Progress....pdf 0,05 pdf посмотреть / скачать

    Полная запись метаданных