Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
MINING COMPLAINTS TO IMPROVE A PRODUCT: A STUDY ABOUT PROBLEM PHRASE EXTRACTION FROM USER REVIEWS
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2016
Языканглийский
  • Тутубалина Елена Викторовна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Tutubalina E., Mining complaints to improve a product: A study about problem phrase extraction from user reviews//WSDM 2016 - Proceedings of the 9th ACM International Conference on Web Search and Data Mining. - 2016. - Vol., Is.. - P.699-.
    Ключевые слова text classification, NLP, opinion mining, knowledge-based method, problem phrase extraction, social media, mining complaints
    Название журнала WSDM 2016 - Proceedings of the 9th ACM International Conference on Web Search and Data Mining
    URL https://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-84964343948&partnerID=40&md5=e704e3b62e7943eeff8bb54777f262d8
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=136752

    Полная запись метаданных