Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
ELECTRONIC BANKING: TOOL OF TRANSFORMING THE INTERACTION BETWEEN BANKS AND CLIENTS AND IMPROVING THE SERVICE QUALITY OF RUSSIAN BANKS
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2016
Языканглийский
  • Ихсанова Лилиана Ренатовна, автор
  • Процко Екатерина Сергеевна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Ikhsanova L.R., Protsko E.S. Electronic banking: tool of transforming the interaction between banks and clients and improving the service quality of Russian banks //Journal of Economics and Economic Education Research, Volume 17, Special Issue, 2016, pp. 73 - 79.
    Ключевые слова Electronic banking, the interaction between banks and clients, the service quality of banks
    Название журнала Journal of Economics and Economic Education Research
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=136783

    Полная запись метаданных