Форма представления | Статьи в зарубежных журналах и сборниках |
Год публикации | 2016 |
Язык | английский |
|
Ихсанова Лилиана Ренатовна, автор
|
|
Процко Екатерина Сергеевна, автор
|
Библиографическое описание на языке оригинала |
Ikhsanova L.R., Protsko E.S. Electronic banking: tool of transforming the interaction between banks and clients and improving the service quality of Russian banks //Journal of Economics and Economic Education Research, Volume 17, Special Issue, 2016, pp. 73 - 79. |
Ключевые слова |
Electronic banking, the interaction between banks and clients, the service quality of banks |
Название журнала |
Journal of Economics and Economic Education Research
|
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку |
https://repository.kpfu.ru/?p_id=136783 |
Полная запись метаданных |
Поле DC |
Значение |
Язык |
dc.contributor.author |
Ихсанова Лилиана Ренатовна |
ru_RU |
dc.contributor.author |
Процко Екатерина Сергеевна |
ru_RU |
dc.date.accessioned |
2016-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.available |
2016-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.issued |
2016 |
ru_RU |
dc.identifier.citation |
Ikhsanova L.R., Protsko E.S. Electronic banking: tool of transforming the interaction between banks and clients and improving the service quality of Russian banks //Journal of Economics and Economic Education Research, Volume 17, Special Issue, 2016, pp. 73 - 79. |
ru_RU |
dc.identifier.uri |
https://repository.kpfu.ru/?p_id=136783 |
ru_RU |
dc.description.abstract |
Journal of Economics and Economic Education Research |
ru_RU |
dc.language.iso |
ru |
ru_RU |
dc.subject |
Electronic banking |
ru_RU |
dc.subject |
the interaction between banks and clients |
ru_RU |
dc.subject |
the service quality of banks |
ru_RU |
dc.title |
Electronic banking: tool of transforming the interaction between banks and clients and improving the service quality of Russian banks |
ru_RU |
dc.type |
Статьи в зарубежных журналах и сборниках |
ru_RU |
|