Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
HOTEL BUSINESS ADVERTISING SPECIFICITY AND ITS PSYCHOLOGICAL EXAMINATION PROCEDURE
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2015
Языканглийский
  • Добротворская Светлана Георгиевна, автор
  • Устин Павел Николаевич, автор
  • Курбацкая Татьяна Борисовна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Kurbatskaya T.B. Hotel business advertising specificity and its psychological examination procedure / T.B. Kurbatskaya, S.G. Dobrotvorskaya, P.N. Ustin // International Review of Management and Marketing. - 2015. - Vol.5, Is.. - P.73-78.
    Аннотация The article substantiates the need of the preliminary psychological examination of advertising. An overview and analysis of contemporary conceptual lines of the hotel advertising are given in the article. Features of advertising messages are shown on the example of some hotels. The effects arising from the improper construction of the advertising composition are given. Conclusions, revealing features of advertising strategies in the hotel business, in contrast to advertising in the commodity market are made.
    Ключевые слова Hotel Business, Advertising, Hotel Advertising, Advertising Features, Advertising Composition
    Название журнала International Review of Management and Marketing
    URL http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84949232225&partnerID=40&md5=49a4182f45d82c003af9c197cd45667f
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=139364
    Файлы ресурса 
    Название файла Размер (Мб) Формат  
    Statya_skopus_Dobrotvorskoj.pdf 1,14 pdf посмотреть / скачать

    Полная запись метаданных