Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
THE USE OF MODERATION TECHNOLOGY AT LESSONS OF RUSSIAN LANGUAGE AS THE DEVELOPMENT OF PUPILS' COGNITIVE ACTIVITY
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2016
Языкрусский
  • Нуруллина Гузель Миннезуфаровна, автор
  • Рахимова Динара Ирековна, автор
  • Усманова Лилия Абраровна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Guzel M. Nurullina, Liliya A. Usmanova & Dinara I. Rakhimova. The Use of Moderation Technology at Lessons of Russian Language as the Development of Pupils' Cognitive Activity // The European Proceedings of Social and Behavioural Sciences (EpSBS). IFTE 2016 - 2nd International Forum on Teacher Education (Kazan Federal University, 19-21 May 2016). – 2016. - Volume XII. – рр. 173-179_WEB OF SCIENCE
    Аннотация he European Proceedings of Social and Behavioural Sciences (EpSBS). IFTE 2016 - 2nd International Forum on Teacher Education
    Ключевые слова Moderation technology, the development of pupils? cognitive activity, lessons of Russian language, active teaching methods
    Название журнала he European Proceedings of Social and Behavioural Sciences (EpSBS). IFTE 2016 - 2nd International Forum on Teacher Education
    URL http://www.futureacademy.org.uk/files/images/upload/28IFTE2016F.pdf
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=139873

    Полная запись метаданных