Форма представления | Статьи в зарубежных журналах и сборниках |
Год публикации | 2016 |
Язык | английский |
|
Назарова Гульнара Ильсуровна, автор
Низамиева Лилия Рафхатовна, автор
Остроумова Ольга Федоровна, автор
|
Библиографическое описание на языке оригинала |
Nizamieva L.R. Teaching French as a Foreign Language in the Multilingual Environment (The Example of Tatarstan Republic) / L.R. Nizamieva, G.I. Nazarova, O.F. Ostroumova // The Social Sciences, 2016. – 11(6). – PP. 1035-1041. – ISSN: 1818-5800. – URL: http://medwelljournals.com/abstract/?doi=sscience.2016.1035.1041 |
Ключевые слова |
multilingualism, bilingualism, Russian-Tatar bilingualism, communicative competence, the set of books, using native tongues as a basis, positive transference, interference, the French language teaching |
Название журнала |
THE SOCIAL SCIENCES
|
URL |
http://medwelljournals.com/abstract/?doi=sscience.2016.1035.1041 |
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку |
https://repository.kpfu.ru/?p_id=140078 |
Полная запись метаданных |
Поле DC |
Значение |
Язык |
dc.contributor.author |
Назарова Гульнара Ильсуровна |
ru_RU |
dc.contributor.author |
Низамиева Лилия Рафхатовна |
ru_RU |
dc.contributor.author |
Остроумова Ольга Федоровна |
ru_RU |
dc.date.accessioned |
2016-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.available |
2016-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.issued |
2016 |
ru_RU |
dc.identifier.citation |
Nizamieva L.R. Teaching French as a Foreign Language in the Multilingual Environment (The Example of Tatarstan Republic) / L.R. Nizamieva, G.I. Nazarova, O.F. Ostroumova // The Social Sciences, 2016. – 11(6). – PP. 1035-1041. – ISSN: 1818-5800. – URL: http://medwelljournals.com/abstract/?doi=sscience.2016.1035.1041 |
ru_RU |
dc.identifier.uri |
https://repository.kpfu.ru/?p_id=140078 |
ru_RU |
dc.description.abstract |
THE SOCIAL SCIENCES |
ru_RU |
dc.language.iso |
ru |
ru_RU |
dc.subject |
multilingualism |
ru_RU |
dc.subject |
bilingualism |
ru_RU |
dc.subject |
Russian-Tatar bilingualism |
ru_RU |
dc.subject |
communicative competence |
ru_RU |
dc.subject |
the set of books |
ru_RU |
dc.subject |
using native tongues as a basis |
ru_RU |
dc.subject |
positive transference |
ru_RU |
dc.subject |
interference |
ru_RU |
dc.subject |
the French language teaching |
ru_RU |
dc.title |
Teaching French as a Foreign Language in the Multilingual Environment (The Example of Tatarstan Republic) |
ru_RU |
dc.type |
Статьи в зарубежных журналах и сборниках |
ru_RU |
|