Форма представления | Тезисы и материалы конференций в российских журналах и сборниках |
Год публикации | 2016 |
Язык | английский |
|
Фахрутдинова Лилия Раисовна, автор
Эйдельман Борис Мойшевич, автор
|
Библиографическое описание на языке оригинала |
SGEM International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences and Arts.- 24-30 August, 2016, Albena, Bulgaria. Volume V Economics and Tourism\\Features of creation of regional brands in the Republic of Tatarstan. Assoc. Prof. Dr. Eidelman B.M., Assoc. Prof. Dr. Fakhrutdinova L.R., Assoc. Prof. Dr. Nayda A.M., Kazan (Volga Region) Federal State University, Russia, pp.261-264. |
Аннотация |
SGEM International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences and Arts.- 24-30 August, 2016, Albena, Bulgaria. Volume V Economics and Tourism |
Ключевые слова |
tourism |
Название журнала |
SGEM International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences and Arts.- 24-30 August, 2016, Albena, Bulgaria. Volume V Economics and Tourism
|
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку |
https://repository.kpfu.ru/?p_id=146492 |
Полная запись метаданных |
Поле DC |
Значение |
Язык |
dc.contributor.author |
Фахрутдинова Лилия Раисовна |
ru_RU |
dc.contributor.author |
Эйдельман Борис Мойшевич |
ru_RU |
dc.date.accessioned |
2016-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.available |
2016-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.issued |
2016 |
ru_RU |
dc.identifier.citation |
SGEM International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences and Arts.- 24-30 August, 2016, Albena, Bulgaria. Volume V Economics and Tourism\\Features of creation of regional brands in the Republic of Tatarstan. Assoc. Prof. Dr. Eidelman B.M., Assoc. Prof. Dr. Fakhrutdinova L.R., Assoc. Prof. Dr. Nayda A.M., Kazan (Volga Region) Federal State University, Russia, pp.261-264. |
ru_RU |
dc.identifier.uri |
https://repository.kpfu.ru/?p_id=146492 |
ru_RU |
dc.description.abstract |
SGEM International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences and Arts.- 24-30 August, 2016, Albena, Bulgaria. Volume V Economics and Tourism |
ru_RU |
dc.language.iso |
ru |
ru_RU |
dc.subject |
|
ru_RU |
dc.title |
Features of creation of regional brands in the Republic of Tatarstan. Assoc. Prof. Dr. Eidelman B.M., Assoc. Prof. Dr. Fakhrutdinova L.R., Assoc. Prof. Dr. Nayda A.M., Kazan (Volga Region) Federal State University, Russia, pp.261-264. |
ru_RU |
dc.type |
Тезисы и материалы конференций в российских журналах и сборниках |
ru_RU |
|