Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
RSS Ins Вконтакте twitter facebook
FEATURES OF CREATION OF REGIONAL BRANDS IN THE REPUBLIC OF TATARSTAN. ASSOC. PROF. DR. EIDELMAN B.M., ASSOC. PROF. DR. FAKHRUTDINOVA L.R., ASSOC. PROF. DR. NAYDA A.M., KAZAN (VOLGA REGION) FEDERAL STATE UNIVERSITY, RUSSIA, PP.261-264.
Форма представленияТезисы и материалы конференций в российских журналах и сборниках
Год публикации2016
Языканглийский
  • Фахрутдинова Лилия Раисовна, автор
  • Эйдельман Борис Мойшевич, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала SGEM International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences and Arts.- 24-30 August, 2016, Albena, Bulgaria. Volume V Economics and Tourism\\Features of creation of regional brands in the Republic of Tatarstan. Assoc. Prof. Dr. Eidelman B.M., Assoc. Prof. Dr. Fakhrutdinova L.R., Assoc. Prof. Dr. Nayda A.M., Kazan (Volga Region) Federal State University, Russia, pp.261-264.
    Аннотация SGEM International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences and Arts.- 24-30 August, 2016, Albena, Bulgaria. Volume V Economics and Tourism
    Ключевые слова tourism
    Название журнала SGEM International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences and Arts.- 24-30 August, 2016, Albena, Bulgaria. Volume V Economics and Tourism
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=146492

    Полная запись метаданных