Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
THE DEBATE ABOUT METHODS OF USING THE LABORATORY PLAN (DALTON PLAN) DURING HISTORY AND SOCIAL STUDIES CLASSES IN THE ««ISTORIK-MARXIST«« JOURNAL IN 1927
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2015
Языкрусский
  • Тухватулин Айрат Халитович, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Tuhvatullin A.H. The debate about methods of using the laboratory plan (Dalton Plan) during history and social studies classes in the ««Istorik-Marxist«« journal in 1927 / A.H. Tuhvatullin // Journal of Sustainable Development Volume 8, Issue 4, 2015, Pages 24-31.
    Ключевые слова Methods of teaching history, Social studies, The "Istorik-Marxist" journal, The Dalton Plan, The system of education
    Название журнала Journal of Sustainable Development
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=146574

    Полная запись метаданных