Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
INSTRUCTIONAL CONVERSATION AS A SOCIALLY-CONSTRUCTED COGNITIVE TOOL SERVES SECOND LANGUAGE LEARNING BY MEDIATING ITS OWN CONSTRUCTION, AND THE CONSTRUCTION OF KNOWLEDGE ABOUT ITSELF
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2016
Языканглийский
  • Мустафина Джамиля Насыховна, автор
  • Чернова Наталья Айратовна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Chernova N.A. Instructional Conversation as a Socially-Constructed Cognitive Tool Serves Second Language Learning BY Mediating its own Construction, and the Construction of Knowledge about itself / N.A. Chernova, J.N. Mustafina // Turkish Online Journal of Design, Art and Communication. - 2016. - Vol. 6, Is. . - P. 3114-3117.
    Ключевые слова second language learning; mediational means control; zone of proximal development; self-regulation; activity theory; internalization; educational setting
    Название журнала TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN ART AND COMMUNICATION
    URL http://www.tojdac.org/tojdac/VOLUME6-NOVSPCL_files/tojdac_v060NVSE230.pdf
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=157372
    Файлы ресурса 
    Название файла Размер (Мб) Формат  
    F_tojdac_v060NVSE230__1_.pdf 0,39 pdf посмотреть / скачать

    Полная запись метаданных