Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
MODELING OF FINANCIAL INDICATORS IN MARKETING RESEARCHES OF COMPANY ECONOMIC EFFICIENCY INCREASE
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2017
Языкрусский
  • Вахитова Тина Муратовна, автор
  • Гаделшина Ландыш Адгамовна, автор
  • Гарифова Лилия Фуатовна, автор
  • Зульфакарова Лилия Фаридовна, автор
  • Кундакчян Резеда Мухтаровна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Kundakchyan, R. M. MODELING OF FINANCIAL INDICATORS IN MARKETING RESEARCHES OF COMPANY ECONOMIC EFFICIENCY INCREASE\ R. M. Kundakchyan, T.M. Vakhitova, L.A. Gadelshina, L.F. Garifova, L.F. Zulfakarova \ The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication TOJDAC Special Edition, -April 2017. Pp 757-765.  
    Аннотация The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication TOJDAC Special Edition
    Ключевые слова financial stability, processing enterprise solvency, effective economic development, product sales, management, competitive differentiators, business processes, regional brand, product image, quality system, pricing policy, product range, integrated approach, sales volume, market segments, linear model, indicator forecasting, market share, financial risk, economic efficiency, marketing research.
    Название журнала The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication TOJDAC Special Edition
    URL http://www.tojdac.org/tojdac/VOLUME7-APRLSPCL_files/tojdac_v070ASE179.pdf
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=164014

    Полная запись метаданных