Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
PEDAGOGICAL CONDITIONS NECESSARY FOR TRAINING TEACHERS TO MANAGE THE DEVELOPMENT OF INTELLECTUALLY GIFTED STUDENTS
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2017
Языканглийский
  • Баранова Альфия Рафаиловна, автор
  • Еремеева Гузель Ринатовна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Eremeeva G.R. Pedagogical conditions necessary for training teachers to manage the development of intellectually gifted students / G.R. Eremeeva, R.R. Bikbulatov, A.R. Baranova // Advances in Social Science, Education and Humanities Research (ASSEHR). ISBN: 978-94-6252-414-9. ISSN: 2352-5398. Vol. 97. November 2017. Pp. 37-41.
    Аннотация Advances in Social Science, Education and Humanities Research (ASSEHR). ISBN: 978-94-6252-414-9. ISSN: 2352-5398.
    Ключевые слова student; teaching; education; teacher; learning; development; intellectually gifted.
    Название журнала Advances in Social Science, Education and Humanities Research (ASSEHR). ISBN: 978-94-6252-414-9. ISSN: 2352-5398.
    URL https://www.atlantis-press.com/proceedings/cildiah-17/articles
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=167842

    Полная запись метаданных