Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
RSS Ins Вконтакте twitter facebook
MASTER'S DEGREE PROGRAM FOR 21ST-CENTURY TEACHING AND LEARNING
Форма представленияСтатьи в российских журналах и сборниках
Год публикации2018
Языкрусский
  • Мухаметзянова Флера Габдульбаровна, автор
  • Фахрутдинова Анастасия Викторовна, автор
  • Хайрутдинов Рамиль Равилович, автор
  • Шамсутдинова Дельбар Валеевна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Khairutdinov R.R. Master's Degree Program For 21st-Century Teaching And Learning / A.V. Fakhrutdinova, R.R. Khairutdinov, D.S. Shamsutdinova, F.G. Mukhametzyanova // European Proceedings of Social and Behavioural Sciences EpSBS 2018 Volume XLV (45) P.952-957
    Аннотация At the stage of the master's level of higher education, it is necessary to activate students' scientific-creative potential. This is due to the specifics of the master's level education as a new phenomenon for Russian system of education. It is noted that the search for criteria of subjectivity inevitably leads to the semantic space of facilitation, subject-oriented approach, the scientific-creative activity of students. The authors formally outline a model for activating the scientific-creative potential of undergraduates as a mechanism for the development of their subjectiv
    Ключевые слова Master's program, student, education, teacher of the XXI century, subjectivity, the subject-oriented approach
    Название журнала European Proceedings of Social and Behavioural Science
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=187161

    Полная запись метаданных