Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
RSS Ins Вконтакте twitter facebook
THE USE OF PRONOUNS IN RUSSIAN CLASSROOM TEXTBOOKS: A QUNTITATIVE STUDY
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2018
Языканглийский
  • Варламова Елена Валерьевна, автор
  • Ильясова Лилия Галиевна, автор
  • Солнышкина Марина Ивановна, автор
  • Казачкова Мария Борисовна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Marina Solnyshkina, Maria Kazachkova, Elena Varlamova, Liliya Ilyasova. THE USE OF PRONOUNS IN RUSSIAN CLASSROOM TEXTBOOKS: A QUNTITATIVE STUDY // Abstracts & Proceedings of ADVED 2018 - 4th International Conference on Advances in Education and Social Sciences, 15-17 October 2018- Istanbul, Turkey, pp. 688-696. ISBN: 978-605-82433-4-7
    Аннотация Abstracts & Proceedings of ADVED 2018 - 4th International Conference on Advances in Education and Social Sciences, 15-17 October 2018- Istanbul, Turkey
    Ключевые слова corpus, disciplinary differences, pronouns, Russian academic discourse, text complexity
    Название журнала Abstracts & Proceedings of ADVED 2018 - 4th International Conference on Advances in Education and Social Sciences, 15-17 October 2018- Istanbul, Turkey
    URL http://www.ocerints.org/adved18_e-publication/abstracts/a291.html
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=187963

    Полная запись метаданных