Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
KEY FACTOR ANALYSIS INFLUENCING THE LEARNING ACTIVITY MOTIVATION WITH FIRST-YEAR AND SECOND-YEAR UNIVERSITY STUDENTS
Форма представленияТезисы и материалы конференций в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2019
Языканглийский
  • Антропова Гюзель Равильевна, автор
  • Евграфова Ольга Геннадьевна, автор
  • Матвеев Семен Николаевич, автор
  • Чернова Наталья Айратовна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала G. Antropova KEY FACTOR ANALYSIS INFLUENCING THE LEARNING ACTIVITY MOTIVATION WITH FIRST-YEAR AND SECOND-YEAR UNIVERSITY STUDENTS/S. Matveev, G. Antropova, N. Chernova, O. Evgrafova//13th International Technology, Education and Development (INTED 2019)/ - Valencia, Spain, 11-13 March, 2019. - p.1757-1762
    Аннотация 13th annual International Technology, Education and Development Conference (INTED 2019)
    Ключевые слова learning activity motivation, pedagogical research, internal and external motivation, individual approach implementation, operational experience, a comparative analysis, experimental study.
    Название журнала 13th annual International Technology, Education and Development Conference (INTED 2019)
    URL https://library.iated.org/view/MATVEEV2019KEY
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=199072

    Полная запись метаданных