Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
THE CHALLENGES FOR ENGLISH LANGUAGE INSTRUCTION (APPROACH AND ANALYSE): THE EDUCATIONAL AND CULTURAL CONCERN
Форма представленияСтатьи в российских журналах и сборниках
Год публикации2017
Языкрусский
  • Нурутдинова Аида Рустамовна, автор
  • Дмитриевна Елена Викторовна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Nurutdinova A.R., Dmitrieva E.V. THE CHALLENGES FOR ENGLISH LANGUAGE INSTRUCTION (APPROACH AND ANALYSE): THE EDUCATIONAL AND CULTURAL CONCERN // Успехи современной науки и образования. 2017. № 7. С. 143-147.
    Аннотация In this paper the authors examine several intercultural factors that assist and hinder Russian/Tatar learners in acquiring communicative skills in English. A study was undertaken to explain the situation of ESL in Kazan (Russian Federation) and focused on the area of cross-cultural and intercultural factors that contribute to the proficiency of learning English. As we know, teaching English as a second language (ESL) all over Russia (case study Kazan National Research Technological University and Kazan State Power Engineering University, Kazan, Tatarstan) is mainly focused on the area of cultural, social and business factors that might contribute to the proficiency of learning English.
    Ключевые слова TEACHING ENGLISH AS A SECOND LANGUAGE, CROSS-CULTURAL AND INTERCULTURAL FACTORS, COMMUNICATION SKILLS, APPROACHES AND CONDITIONS OF LEARNING ENGLISH AS A SECOND LANGUAGE, EDUCATIONAL CONDITIONS AND APPROACHES TO TEACHING ENGLISH AS A SECOND LANGUAGE, EXAMINATION SYSTEM, ENGLISH LANGUAGE EDUCATION
    Название журнала Успехи современной науки и образования
    URL https://elibrary.ru/item.asp?id=29822048
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=210149
    Файлы ресурса 
    Название файла Размер (Мб) Формат  
    F_elibrary_29822048_34308297.pdf 0,52 pdf посмотреть / скачать

    Полная запись метаданных