Форма представления | Статьи в зарубежных журналах и сборниках |
Год публикации | 2019 |
Язык | английский |
|
Вильданова Эльмира Минекасимовна, автор
Ильина Марина Сергеевна, автор
Салимуллина Елена Викторовна, автор
|
Библиографическое описание на языке оригинала |
Salimullina E.V. Foreign language communicative culture formation continuity in school-vocational school-university system / Salimullina E.V., Ilina M.S., Vildanova E.M.// Opción, Año 35, Especial No.22 (2019): 378-391
|
Аннотация |
Revista de Ciencias Humanas y Sociales |
Ключевые слова |
Foreign language, communicative culture, continuity, school,vocational school, university |
Название журнала |
Revista de Ciencias Humanas y Sociales
|
URL |
https://produccioncientificaluz.org/index.php/opcion/article/view/29452 |
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку |
https://repository.kpfu.ru/?p_id=214200 |
Полная запись метаданных |
Поле DC |
Значение |
Язык |
dc.contributor.author |
Вильданова Эльмира Минекасимовна |
ru_RU |
dc.contributor.author |
Ильина Марина Сергеевна |
ru_RU |
dc.contributor.author |
Салимуллина Елена Викторовна |
ru_RU |
dc.date.accessioned |
2019-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.available |
2019-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.issued |
2019 |
ru_RU |
dc.identifier.citation |
Salimullina E.V. Foreign language communicative culture formation continuity in school-vocational school-university system / Salimullina E.V., Ilina M.S., Vildanova E.M.// Opción, Año 35, Especial No.22 (2019): 378-391
|
ru_RU |
dc.identifier.uri |
https://repository.kpfu.ru/?p_id=214200 |
ru_RU |
dc.description.abstract |
Revista de Ciencias Humanas y Sociales |
ru_RU |
dc.description.abstract |
The study aims to investigate the foreign language communicative culture formation continuity in school-vocational school-university system via pedagogical experiment, observation, conversation, survey, modeling, method of expert evaluations and method of mathematical statistics. As a result, vocabulary is sufficient for interpersonal communication in situations close to professional and intercultural interaction. In conclusion, the influence of individual pedagogical techniques varies depending on the goals and objectives of each stage of communicative culture formation at the English lessons
|
ru_RU |
dc.language.iso |
ru |
ru_RU |
dc.subject |
Foreign language |
ru_RU |
dc.subject |
communicative culture |
ru_RU |
dc.subject |
continuity |
ru_RU |
dc.subject |
school |
ru_RU |
dc.subject |
vocational school |
ru_RU |
dc.subject |
university |
ru_RU |
dc.title |
Foreign language communicative culture formation continuity in school-vocational school-university system
|
ru_RU |
dc.type |
Статьи в зарубежных журналах и сборниках |
ru_RU |
|