Форма представления | Статьи в зарубежных журналах и сборниках |
Год публикации | 2019 |
Язык | русский |
|
Вергасова Ирина Яковлевна, автор
Середина Александра Юрьевна, автор
Тихонова Наталия Владимировна, автор
Яруллина Фарида Искандаровна, автор
|
Библиографическое описание на языке оригинала |
I.Balabanova, A.Seredina, F.Yarullina, N.Tikhonova THE EDUCATIONAL POTENTIAL OF SOCIAL ADVERTISING IN THE TEACHING STYLISTICS TO THE STUDENTS OF LINGUISTIC UNIVERSITIES // 11th International Conference on Education and New Learning Technologies. 1-3 July, 2019. EDULEARN19 Proceedings. Palma, Spain, pp. 9740-9743 |
Аннотация |
11th International Conference on Education and New Learning Technologies |
Ключевые слова |
university education, language education, linguistics, social advertising, advertising text, french language teaching, italian language teaching |
Название журнала |
11th International Conference on Education and New Learning Technologies
|
URL |
https://library.iated.org/view/BALABANOVA2019EDU |
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку |
https://repository.kpfu.ru/?p_id=214288 |
Полная запись метаданных |
Поле DC |
Значение |
Язык |
dc.contributor.author |
Вергасова Ирина Яковлевна |
ru_RU |
dc.contributor.author |
Середина Александра Юрьевна |
ru_RU |
dc.contributor.author |
Тихонова Наталия Владимировна |
ru_RU |
dc.contributor.author |
Яруллина Фарида Искандаровна |
ru_RU |
dc.date.accessioned |
2019-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.available |
2019-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.issued |
2019 |
ru_RU |
dc.identifier.citation |
I.Balabanova, A.Seredina, F.Yarullina, N.Tikhonova THE EDUCATIONAL POTENTIAL OF SOCIAL ADVERTISING IN THE TEACHING STYLISTICS TO THE STUDENTS OF LINGUISTIC UNIVERSITIES // 11th International Conference on Education and New Learning Technologies. 1-3 July, 2019. EDULEARN19 Proceedings. Palma, Spain, pp. 9740-9743 |
ru_RU |
dc.identifier.uri |
https://repository.kpfu.ru/?p_id=214288 |
ru_RU |
dc.description.abstract |
11th International Conference on Education and New Learning Technologies |
ru_RU |
dc.language.iso |
ru |
ru_RU |
dc.subject |
university education |
ru_RU |
dc.subject |
language education |
ru_RU |
dc.subject |
linguistics |
ru_RU |
dc.subject |
social advertising |
ru_RU |
dc.subject |
advertising text |
ru_RU |
dc.subject |
french language teaching |
ru_RU |
dc.subject |
italian language teaching |
ru_RU |
dc.title |
The educational potential of social advertising in the teaching stylistics to the students of linguistic universities |
ru_RU |
dc.type |
Статьи в зарубежных журналах и сборниках |
ru_RU |
|