Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
THE EDUCATIONAL POTENTIAL OF SOCIAL ADVERTISING IN THE TEACHING STYLISTICS TO THE STUDENTS OF LINGUISTIC UNIVERSITIES
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2019
Языкрусский
  • Вергасова Ирина Яковлевна, автор
  • Середина Александра Юрьевна, автор
  • Тихонова Наталия Владимировна, автор
  • Яруллина Фарида Искандаровна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала I.Balabanova, A.Seredina, F.Yarullina, N.Tikhonova THE EDUCATIONAL POTENTIAL OF SOCIAL ADVERTISING IN THE TEACHING STYLISTICS TO THE STUDENTS OF LINGUISTIC UNIVERSITIES // 11th International Conference on Education and New Learning Technologies. 1-3 July, 2019. EDULEARN19 Proceedings. Palma, Spain, pp. 9740-9743
    Аннотация 11th International Conference on Education and New Learning Technologies
    Ключевые слова university education, language education, linguistics, social advertising, advertising text, french language teaching, italian language teaching
    Название журнала 11th International Conference on Education and New Learning Technologies
    URL https://library.iated.org/view/BALABANOVA2019EDU
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=214288

    Полная запись метаданных