Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
MUSEUM PEDAGOGICS AS A MEANS OF STUDENTS-MIGRANTS' SOCIO-CULTURAL ADAPTATION ABSTRACT: MUSEUM PEDAGOGICS AS A MEANS OF STUDENTS-MIGRANTS' SOCIO-CULTURAL ADAPTATION
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2019
Языкрусский
  • Салпыкова Индира Маратовна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Rimma M. Akhmadullina , Nelly R. Valiakhmetova , Indira M. Salpykova Museum Pedagogics As A Means Of Students-Migrants' Socio-Cultural Adaptation Abstract: Museum Pedagogics As A Means Of Students-Migrants' Socio-Cultural Adaptation //The European Proceedings of Social & Behavioural Sciences EpSBS.-Volume XLV, Pages 1- 993, PP.986-993
    Аннотация Socio-cultural adaptation, students - educational migrants, the means of museum pedagogics, blended learning training
    Ключевые слова Socio-cultural adaptation, students - educational migrants, the means of museum pedagogics, blended learning training
    Название журнала Trends and Issues in Interdisciplinary Behavior and Social Science - Proceedings of the 5th International Congress on Interdisciplinary Behavior and Social Science, ICIBSOS 2016
    URL https://dx.doi.org/10.15405/epsbs.2018.09.102
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=216108

    Полная запись метаданных