Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
CULTURAL DIVERSITY IN RUSSIAN SCHOOL: RESULTS OF RESEARCH OF ELEMENTARY SCHOOL TEACHERS' EXPERIENCE WITH THE IMMIGRANT CHILDREN
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2019
Языкрусский
  • Громова Чулпан Раесовна, автор
  • Хайрутдинова Резеда Рафаилевна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Gromova, C., & Khairutdinova, R. (2019). Cultural Diversity in Russian School: Results of Research of Elementary School Teachers' Experience with the Immigrant Children. ARPHA Proceedings, 1, 977.
    Аннотация V International Forum on Teacher Education
    Ключевые слова : immigrant children, multicultural competences, elementary class teacher, teaching and discipline methods, attitudes
    Название журнала V International Forum on Teacher Education
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=239688

    Полная запись метаданных