Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
PUPILS WITH SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS IN MAINSTREAM SCHOOLS FROM THE POINT OF VIEW OF THEIR PEERS: A COMPARISON OF EXPERIENCES WITH INCLUSIVE EDUCATION IN CZECH AND RUSSIAN PRIMARY SCHOOLS
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2022
Языканглийский
  • Минахметова Альбина Зульфатовна, автор
  • Шатунова Ольга Васильевна, автор
  • Pešková Michaela , автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Slowik J., Kubikova K., Bohacova A., Pešková M., Shatunova O., Minakhmetova A. Pupils with Special Educational Needs in Mainstream Schools from the Point of View of Their Peers: A Comparison of Experiences with Inclusive Education in Czech and Russian Primary Schools // International Journal of Disability Development and Education. - 2022. - DOI 10.1080/1034912X.2022.2060949.
    Ключевые слова Classroom climate; inclusive education; primary school; pupils with special educational needs; pupils? relationships; regular classroom
    Название журнала INTERNATIONAL JOURNAL OF DISABILITY DEVELOPMENT AND EDUCATION
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=267548

    Полная запись метаданных