Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
CHULPAN GROMOVA, REZEDA KHAIRUTDINOVA, DINA BIRMAN AND AYDAR KALIMULLIN. CHAPTER 4: EDUCATIONAL PRACTICES FOR IMMIGRANT CHILDREN IN ELEMENTARY SCHOOLS IN RUSSIA (Р/39-53) IN UNDERSTANDING SCHOOL SUCCESS OF MIGRANT STUDENTS: AN INTERNATIONAL PERSPECTIVE (2022).
Форма представленияЗарубежные монографии
Год публикации2022
Языкрусский
  • Хайрутдинова Резеда Рафаилевна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Chulpan Gromova, Rezeda Khairutdinova, Dina Birman and Aydar Kalimullin. Chapter 4: Educational Practices for Immigrant Children in Elementary Schools in Russia (р/39-53) in Understanding School Success of Migrant Students: An International Perspective (2022). Editors: .Elena Makarova and Wassilis Kassis, Basel: MDPI (chapter in a book) http://www.mdpi.com/books/pdfview/book/4955
    Ключевые слова дети мигрантов, образовательные практики, учитель начальных классов
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=269267

    Полная запись метаданных