Форма представления | Статьи в зарубежных журналах и сборниках |
Год публикации | 2022 |
Язык | английский |
|
Ахметова Альбина Робертовна, автор
Вагапова Фирдаус Гумаровна, автор
Галимзянова Лилия Рифхатовна, автор
Тимофеева Людмила Сергеевна, автор
Фоминых Анна Дмитриевна, автор
|
Библиографическое описание на языке оригинала |
Akhmetova A.R. , Timofeeva L.S., Galimzyanova L.R. , A.D , Vagapova F.G. FROM TEACHER TO SCHOOLMAN («SHKRUB«): THE FATE OF SCHOOL WORKERS IN THE 1920S (BASED ON MATERIALS OF TASSR // Volume 14 No 2 (2022): International Journal of Early Childhood Special Education |
Аннотация |
International Journal of Early Childhood Special Education |
Ключевые слова |
Education, ideology, school reform, the Republic of Tatarstan, school, teacher, student |
Название журнала |
International Journal of Early Childhood Special Education
|
URL |
https://www.int-jecse.net/abstract.php?id=4647 |
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку |
https://repository.kpfu.ru/?p_id=270457 |
Полная запись метаданных |
Поле DC |
Значение |
Язык |
dc.contributor.author |
Ахметова Альбина Робертовна |
ru_RU |
dc.contributor.author |
Вагапова Фирдаус Гумаровна |
ru_RU |
dc.contributor.author |
Галимзянова Лилия Рифхатовна |
ru_RU |
dc.contributor.author |
Тимофеева Людмила Сергеевна |
ru_RU |
dc.contributor.author |
Фоминых Анна Дмитриевна |
ru_RU |
dc.date.accessioned |
2022-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.available |
2022-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.issued |
2022 |
ru_RU |
dc.identifier.citation |
Akhmetova A.R. , Timofeeva L.S., Galimzyanova L.R. , A.D , Vagapova F.G. FROM TEACHER TO SCHOOLMAN («SHKRUB«): THE FATE OF SCHOOL WORKERS IN THE 1920S (BASED ON MATERIALS OF TASSR // Volume 14 No 2 (2022): International Journal of Early Childhood Special Education |
ru_RU |
dc.identifier.uri |
https://repository.kpfu.ru/?p_id=270457 |
ru_RU |
dc.description.abstract |
International Journal of Early Childhood Special Education |
ru_RU |
dc.description.abstract |
Undertaken within the framework of the Bolshevik project of the «cultural revolution«, the school reform made it possible to lay the foundation of the system that for many years determined the educational standards of the Soviet school that met the most stringent criteria for mass education in the twentieth century. |
ru_RU |
dc.language.iso |
ru |
ru_RU |
dc.subject |
Education |
ru_RU |
dc.subject |
ideology |
ru_RU |
dc.subject |
school reform |
ru_RU |
dc.subject |
the Republic of Tatarstan |
ru_RU |
dc.subject |
school |
ru_RU |
dc.subject |
teacher |
ru_RU |
dc.subject |
student |
ru_RU |
dc.title |
FROM TEACHER TO SCHOOLMAN («SHKRUB«): THE FATE OF SCHOOL WORKERS IN THE 1920S (BASED ON MATERIALS OF TASSR |
ru_RU |
dc.type |
Статьи в зарубежных журналах и сборниках |
ru_RU |
|