Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
REGIONAL BRANDING STRATEGIES AND SOCIAL MEMORY: THE CASE OF VOLGA BULGARIA IN THE REPUBLIC OF TATARSTAN«;« [ESTRAT?GIAS DE BRANDING REGIONAL E MEM?RIA SOCIAL (NO EXEMPLO DA POL?TICA DE MEM?RIA DO VOLGA BULGARIA NA REP?BLICA DO TATARST?O)]
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2024
Языканглийский
  • Ефлова Мария Юрьевна, автор
  • Максимова Ольга Александровна, автор
  • Маяковская Анастасия Владимировна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Eflova M, Garina K, Maximova O, REGIONAL BRANDING STRATEGIES AND SOCIAL MEMORY: THE CASE OF VOLGA BULGARIA IN THE REPUBLIC OF TATARSTAN«;« [ESTRAT?GIAS DE BRANDING REGIONAL E MEM?RIA SOCIAL (NO EXEMPLO DA POL?TICA DE MEM?RIA DO VOLGA BULGARIA NA REP?BLICA DO TATARST?O)]//Relacoes Internacionais no Mundo Atual. - 2024. - Vol.2, Is.44. - P.266-274.
    Аннотация This study investigates regional branding strategies and social memory, focusing on the memory policy related to Volga Bulgaria in the Republic of Tatarstan. The objective is to identify the practices and narratives associated with the construction of regional and ethnic identity through the valorization of the Bulgar past.
    Ключевые слова Ethnicity. Brand. Tatarstan. Region branding. Social memory. Policy of memory.
    Название журнала Relacoes Internacionais no Mundo Atual
    URL https://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-85204378567&doi=10.21902%2fRevrima.v2i44.6784&partnerID=40&md5=2687b93be20520b0a64f937c61bcd3e3
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=304800

    Полная запись метаданных