Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
LINKING THEORY AND PRACTICE IN TRAINING TEACHERS A RUSSIAN PERSPECTIVE//GLOBALISATION AND TEACHER EDUCATION IN THE BRICS COUNTRIES: THE POSITIONING OF RESEARCH AND PRACTICE IN COMPARATIVE PERSPECTIVE
Форма представленияЗарубежные монографии
Год публикации2024
Языканглийский
  • Баклашова Татьяна Александровна, автор
  • Валеева Роза Алексеевна, автор
  • Калимуллин Айдар Минимансурович, автор
  • Латыпова Лилия Агзамовна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Valeeva R.A, Kalimullin A, Baklashova T, Latypova L. Linking theory and practice in training teachers A Russian perspective//Globalisation and Teacher Education in the BRICS Countries: The Positioning of Research and Practice in Comparative Perspective. London: Routledge, 2024. Pp.85-101.
    Ключевые слова teacher education, school-university partnership, theory and practice, design of the content, technlologies,
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=308017

    Полная запись метаданных