Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
THE PRESENTATION OF SELF IN EVERYDAY ETHER: A CORPUS ANALYSIS OF STUDENT SELF-TELLINGS IN ONLINE GRADUATE COURSES.
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2007
Языкрусский
  • Садыкова Гульнара Василевна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Meskill, C. & Sadykova, G. (2007). The presentation of self in everyday ether: A corpus analysis of student self-tellings in online graduate courses. Journal of Asynchronous Learning Networks, 11(3), 123-138.
    Аннотация Journal of Asynchronous Learning Networks
    Ключевые слова Social Identity, Online Identity, Language of Introductions, Asynchronous Courses, Education, Preservice Teachers, Inservice Teachers, Concordancing
    Название журнала Journal of Asynchronous Learning Networks
    URL http://sloanconsortium.org/jaln/v11n3/presentation-self-everyday-ether-corpus-analysis-student-self-tellings-online-graduate-co
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=38618
    Файлы ресурса 
    Название файла Размер (Мб) Формат  
    v11n3_7meskillsadykova.pdf 0,12 pdf посмотреть / скачать

    Полная запись метаданных