Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
RSS Ins Вконтакте twitter facebook
APPLYING MODERN ADVERTISING TECHNOLOGY IN THE ACTIVITY OF ORGANIZATIONS OPERATING WITHIN THE SPHERE OF SOCIAL-CULTURAL SERVICES AND TOURISM
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2014
Языкрусский
  • Галимов Шамиль Шагитович, автор
  • Нуртдинов Альберт Равилевич, автор
  • Фахрутдинова Лилия Раисовна, автор
  • Эйдельман Борис Мойшевич, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Eidelman B.M., L.R. Fakhrutdinova, A.R. Nurtdinov, S.S. Galimov, L.I. Abinova Applying modern advertising technology in the activity of organizations operating within the sphere of social-cultural services and tourism // Life Science Journal 2014, 11(12), p.448-450
    Аннотация This article addresses topical issues in the use of advertising in the activity of organizations operating within the sphere of social-cultural services and tourism. The author devotes much attention to working out and conducting advertising campaigns in tourism institutions and the use of Internet advertising in tourism.
    Ключевые слова tourism industry, advertising in tourism organizations, advertising campaign, Internet advertising, banner advertising
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=95034

    Полная запись метаданных