Kazan (Volga region) Federal University, KFU
KAZAN
FEDERAL UNIVERSITY
 
ТЕРРИТОРИАЛЬНЫЙ БРЕНДИНГ КАК ЭФФЕКТИВНЫЙ ИНСТРУМЕНТ РЕГИОНАЛЬНОГО МАРКЕТИНГА
Form of presentationArticles in Russian journals and collections
Year of publication2018
Языкрусский
  • Bunakov Oleg Aleksandrovich, author
  • Eydelman Boris Moyshevich, author
  • Bibliographic description in the original language Nayda A.M., Eydelman B.M., Bunakov O.A. Territorialnyy brending kak effektivnyy instrument regionalnogo marketinga / A.M.Nayda, B.M.Eydelman, O.A.Bunakov // Nauka i obrazovanie: problemy i perspektivy: Materialy Ezhegodnoy nauchno-prakticheskoy konferencii, posvyashhennoy 25-letiyu Universiteta upravleniya «TISBI« (Kazan, 1 dekabrya 2017g.) / Pod red. N.M. Pruss, A.N. Gryaznova. - Kazan: Universitet upravleniya «TISBI«, 2017. - S.196-200.
    Annotation Наука и образование: проблемы и перспективы
    Keywords бренд, территориальный брендинг
    The name of the journal Наука и образование: проблемы и перспективы
    Please use this ID to quote from or refer to the card https://repository.kpfu.ru/eng/?p_id=174245&p_lang=2

    Full metadata record