Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
MARKETING STRATEGY OF HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2015
Языкрусский
  • Каленская Наталья Валерьевна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Marketing strategy of higher education institutions Authors of Document Kalenskaya, N.V. Year the Document was Publish 2015 Source of the Document Mediterranean Journal of Social Sciences 6 (1S3), pp. 146-150
    Аннотация The article reveals the essence of the formation of the university's marketing strategy allows us to adapt to the requirements of the market. Also in the article shows the results of the analysis of motives in choosing profession and the university. Also allow conclusions to strengthen the power of the brand of the university for prospective students.
    Ключевые слова Brand; Image of university; Marketing strategy; Of the university
    Название журнала Mediterranean Journal of Social Sciences
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=110594

    Полная запись метаданных