Форма представления | Статьи в российских журналах и сборниках |
Год публикации | 2015 |
Язык | английский |
|
Мадякина Наталья Юрьевна, автор
|
Библиографическое описание на языке оригинала |
Madyakina N. Yu., Kondrateva I.G.Interdisciplinary communication and communicative strategies in teaching English//Иностранные языки в современном мире: состояние и тенденции развития системы оценивания в образовании. - Сб. статей VIII Межд. научн. практ. конф. - Казань. К(П)ФУ. - 2015. - С. 190-195. |
Аннотация |
Иностранные языки в современном мире: состояние и тенденции развития системы оценивания в образовании |
Ключевые слова |
professional competences, foreign language, interdisciplinary communications, communicative strategies |
Название журнала |
Иностранные языки в современном мире: состояние и тенденции развития системы оценивания в образовании
|
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку |
https://repository.kpfu.ru/?p_id=116980 |
Полная запись метаданных |
Поле DC |
Значение |
Язык |
dc.contributor.author |
Мадякина Наталья Юрьевна |
ru_RU |
dc.date.accessioned |
2015-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.available |
2015-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.issued |
2015 |
ru_RU |
dc.identifier.citation |
Madyakina N. Yu., Kondrateva I.G.Interdisciplinary communication and communicative strategies in teaching English//Иностранные языки в современном мире: состояние и тенденции развития системы оценивания в образовании. - Сб. статей VIII Межд. научн. практ. конф. - Казань. К(П)ФУ. - 2015. - С. 190-195. |
ru_RU |
dc.identifier.uri |
https://repository.kpfu.ru/?p_id=116980 |
ru_RU |
dc.description.abstract |
Иностранные языки в современном мире: состояние и тенденции развития системы оценивания в образовании |
ru_RU |
dc.description.abstract |
Interdisciplinary communication represents a great interest because it provides formation and improvement not only of foreign-language communicative competence, but also professional. Besides, use of communicative strategy in the course of training influences quality of communication. Certain informative features and topics that are a subject of discussion in the corresponding areas of professional interaction are advantage of interdisciplinary programs of training. This paper describes some properties of interdisciplinary training and communicative strategies, and their application in teaching foreign languages at universities. |
ru_RU |
dc.language.iso |
ru |
ru_RU |
dc.subject |
professional competences |
ru_RU |
dc.subject |
foreign language |
ru_RU |
dc.subject |
interdisciplinary communications |
ru_RU |
dc.subject |
communicative strategies |
ru_RU |
dc.title |
Interdisciplinary communication and communicative strategies in teaching English |
ru_RU |
dc.type |
Статьи в российских журналах и сборниках |
ru_RU |
|