Форма представления | Статьи в зарубежных журналах и сборниках |
Год публикации | 2014 |
Язык | английский |
|
Сайкина Гузель Кабировна, автор
|
Библиографическое описание на языке оригинала |
Saykina G.K., Transformation of human transcendence in a consumer society (hermeneutic analysis)//Journal of Language and Literature. - 2014. - Vol.5, Is.4. - P.416-420. |
Ключевые слова |
transcendence, the consumer society, the metaphysics of a man, the commodity form of the
transcendent, the language of advertising, metaphysical surplus value, hermeneutics |
Название журнала |
Journal of Language and Literature
|
URL |
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84942100487&partnerID=40&md5=8dd6e2c98f46cd001c48d84363157cd2 |
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку |
https://repository.kpfu.ru/?p_id=123657 |
Полная запись метаданных |
Поле DC |
Значение |
Язык |
dc.contributor.author |
Сайкина Гузель Кабировна |
ru_RU |
dc.date.accessioned |
2014-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.available |
2014-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.issued |
2014 |
ru_RU |
dc.identifier.citation |
Saykina G.K., Transformation of human transcendence in a consumer society (hermeneutic analysis)//Journal of Language and Literature. - 2014. - Vol.5, Is.4. - P.416-420. |
ru_RU |
dc.identifier.uri |
https://repository.kpfu.ru/?p_id=123657 |
ru_RU |
dc.description.abstract |
Journal of Language and Literature |
ru_RU |
dc.language.iso |
ru |
ru_RU |
dc.subject |
transcendence |
ru_RU |
dc.subject |
the consumer society |
ru_RU |
dc.subject |
the metaphysics of a man |
ru_RU |
dc.subject |
the commodity form of the
transcendent |
ru_RU |
dc.subject |
the language of advertising |
ru_RU |
dc.subject |
metaphysical surplus value |
ru_RU |
dc.subject |
hermeneutics |
ru_RU |
dc.title |
Transformation of human transcendence in a consumer society (hermeneutic analysis) |
ru_RU |
dc.type |
Статьи в зарубежных журналах и сборниках |
ru_RU |
|