Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
PEDAGOGICAL MONITORING AS AN INSTRUMENT OF ASSESSING EFFECTIVENESS OF USING TECHNOLOGICAL APPROACH IN TEACHING RURAL STUDENTS
Форма представленияСтатьи в российских журналах и сборниках
Год публикации2015
Языканглийский
  • Камахина Рина Саматовна, автор
  • Лохотская Людмила Александровна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Kamakhina Rina S., Lokhotskaya Lyudmila A. Pedagogical Monitoring as an Instrument of Assessing Effectiveness of Using Technological Approach in Teaching Rural Students / Rina S. Kamakhina, Lyudmila A. Lokhotskaya // The Social Sciences 10 (8): 2151-2156, 2015.
    Аннотация The article is devoted to the problem of teaching student in rural ungraded schools through the prism of its modernization in the didactic aspect . The paper paid attention to the pedagogical method developed by us individualize monitoring efficiency and technological approach to teaching rural students
    Ключевые слова technological approach , pedagogical monitoring , professional identity, rural school, technological competence, student- oriented technologies.
    Название журнала The Social Sciences
    URL http://www.medwelljournals.com/abstract/?doi=sscience.2015.2151.2156
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=126257
    Файлы ресурса 
    Название файла Размер (Мб) Формат  
    2151_2156.pdf 0,20 pdf посмотреть / скачать

    Полная запись метаданных