Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
ESTIMATION OF THE LEVEL OF COGNITIVE DEVELOPMENT OF A PRESCHOOL CHILD USING THE SYSTEM OF SITUATIONS WITH MATHEMATICAL CONTENTS
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2016
Языкрусский
  • Бичурина Сеимбика Усмановна, автор
  • Хаирова Ирина Валентиновна, автор
  • Якупова Руфия Махмутовна, автор
  • Pavel M. Gorev Pavel M. Gorev , автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Estimation of the Level of Cognitive Development of a Preschool Child Using the System of Situations with Mathematical Contents / Pavel M. Gorev, Svetlana Y. Bichurina, Rufiya M. Yakupova & Irina V. Khairova. /The Estimation of the Level of Cognitive Development of a Preschool Child Using the System of Situations with Mathematical Contents / International Journal of Environmental and Science Education (IJESE) e-ISSN : 1306-3065 Publisher : LOOK Academic Publishers Journal Abbreviation: Int J Env Sci Ed (Web of Science). - pp. 693-702 | DOI: 10.12973/ijese.2016.342a | Article Number: ijese.2016.038 Published Online: April 19, 2016
    Аннотация The International Journal of Environmental and Science Education (IJESE)
    Ключевые слова assessment of quality of education, preschool education, cognitive development, open-type tasks, preschool child
    Название журнала The International Journal of Environmental and Science Education (IJESE)
    URL http://www.ijese.net/arsiv
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=130415

    Полная запись метаданных