Форма представления | Тезисы и материалы конференций в российских журналах и сборниках |
Год публикации | 2016 |
Язык | русский |
|
Яковенко Татьяна Владимировна, автор
|
Библиографическое описание на языке оригинала |
YakovenkoT.V. READINESS OF THE TEACHER TO REALIZATION OF LABOUR FUNCTIONS IN ACCORDANCE WITH THE REQUIREMENTS OF PROFESSIONAL STANDARD/ II Международном форуме по педагогическому образованию. Программа форума: Программа и тезисы II Международного форума по педагогическому образованию , Казань, Казанский федеральный университет, 19-20 мая 2016 года-Казань:Куранты, 2016.-368-369с. |
Аннотация |
II Международном форуме по педагогическому образованию |
Ключевые слова |
Additional professional pedagogical education, the principles of individualization, needs, forms of organization of learning. |
Название журнала |
II Международном форуме по педагогическому образованию
|
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку |
https://repository.kpfu.ru/?p_id=133228 |
Полная запись метаданных |
Поле DC |
Значение |
Язык |
dc.contributor.author |
Яковенко Татьяна Владимировна |
ru_RU |
dc.date.accessioned |
2016-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.available |
2016-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.issued |
2016 |
ru_RU |
dc.identifier.citation |
YakovenkoT.V. READINESS OF THE TEACHER TO REALIZATION OF LABOUR FUNCTIONS IN ACCORDANCE WITH THE REQUIREMENTS OF PROFESSIONAL STANDARD/ II Международном форуме по педагогическому образованию. Программа форума: Программа и тезисы II Международного форума по педагогическому образованию , Казань, Казанский федеральный университет, 19-20 мая 2016 года-Казань:Куранты, 2016.-368-369с. |
ru_RU |
dc.identifier.uri |
https://repository.kpfu.ru/?p_id=133228 |
ru_RU |
dc.description.abstract |
II Международном форуме по педагогическому образованию |
ru_RU |
dc.description.abstract |
The problem of the research. Anthropological approach in relation to education of the person sets special requirements to the content of its training which can be presented in this approach not only as pedagogically adapted social experience, but first of all as own individual experience "tests of making yourself as new". The implementation of these requirements of anthropological approach in the content and organization of modern process of training and self-development of teacher is an indication to the need of essential changes in the organization of modern system of additional professional pedagogical education. |
ru_RU |
dc.language.iso |
ru |
ru_RU |
dc.subject |
Additional professional pedagogical education |
ru_RU |
dc.subject |
the principles of individualization |
ru_RU |
dc.subject |
needs |
ru_RU |
dc.subject |
forms of organization of learning. |
ru_RU |
dc.title |
READINESS OF THE TEACHER TO REALIZATION OF LABOUR FUNCTIONS IN ACCORDANCE WITH THE REQUIREMENTS OF PROFESSIONAL STANDARD |
ru_RU |
dc.type |
Тезисы и материалы конференций в российских журналах и сборниках |
ru_RU |
|