Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
TEACHING SPEAKING THROUGH THE COMMUNICATIVE APPROACH
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2016
Языканглийский
  • Ильясова Лилия Галиевна, автор
  • Тарасова Фануза Харисовна, автор
  • Шакирова Диляра Шамилевна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Teaching Speaking through the Communicative / Dilyara Shamilevna Shakirova, Fanuza Kharisovna Tarasova, Liliya Galievna Ilyasova// Turkish Online Journal of Design Art and Communication - 2016. Approach http://www.tojdac.org/tojdac/VOLUME6-NOVSPCL_files/tojdac_v060NVSE260.pdf
    Аннотация The principal of the main tasks of the teacher of foreign language today is the organization of learning activities in such a way as the students to form needs and abilities in fulfilling creative transformation of educational material in order to acquire new knowledge by doing their own research. The aim of this study is to evaluate the effectiveness of system-activity approach to teaching speaking in foreign language classes. The main methods of research were the method of analysis of theoretical sources; monitoring, test learning in the classes of a foreign language on the basis of system-activity approach; analysis and synthesis of data obtained. The use of system-activity approach to foreign language training enabled to optimize the process of mastering foreign language communication skills and make it more effective.
    Ключевые слова foreign language teaching, educational system, system-activity approach, competence, communicative approach
    Название журнала International Journal of Humanities and Cultural Studies (IJHCS) ISSN 2356-5926
    URL http://www.tojdac.org/tojdac/VOLUME6-NOVSPCL_files/tojdac_v060NVSE260.pdf
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=134949
    Файлы ресурса 
    Название файла Размер (Мб) Формат  
    F_tojdac_v060NVSE260.pdf 0,20 pdf посмотреть / скачать

    Полная запись метаданных