Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
ROLE OF THE SYSTEM OF VALUES OF DESIGN STUDIES GRADUATES IN PREPARATION FOR EDUCATIONAL WORK
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2016
Языкрусский
  • Габдрахманова Елена Владимировна, автор
  • Морозова Татьяна Вячеславовна, автор
  • Русакова Татьяна Геннаьевна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала E. Gabdrakhmanova, T. Rusakova, T. Morozova, R. Salahov (2016) Role of the System of Values of Design Studies Graduates in Preparation for Educational Work // INTED2016 Proceedings. Pp. 8367-8374
    Аннотация Russia's entry into the Bologna process has served as a prologue to the introduction of the competency-based approach in academic training. It has become possible to substitute the out-ofdate process of formation of students' knowledge and skills that did not fully meet the modern market requirements as it did not take into account the nature of professional competence. Thus, the issue under study is urgent since the competency-based model of education is essential for staying up-todate and bringing the results in line with the international standards.
    Ключевые слова Competency-based approach, internship, Design Studies graduates, skills, professional competence.
    Название журнала INTED2016 Proceedings
    URL https://library.iated.org/publications/INTED2016/start/1200
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=139397
    Файлы ресурса 
    Название файла Размер (Мб) Формат  
    skopus_1.pdf 0,17 pdf посмотреть / скачать

    Полная запись метаданных