Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
TO THE PROBLEM OF FORMATION OF THE PROFESSIONAL TEACHERS' COMPETENCE IN THE QUESTIONS OF THE DIAGNOSTICS AND CORRECTION OF WRITING DISORDERS IN PRIMARY-SCHOOL CHILDREN
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2016
Языканглийский
  • Валиуллина Гульнара Владимировна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Gulnara V. Valiullina pp. 695-704 | Article Number: iejme.2016.065 Published Online: July 16, 2016 Article Views: 95 | Article Download: 109
    Аннотация Mathematics Education Editor
    Ключевые слова Inclusion, professional competency (theoretical, psychological, methodological, pedagogical), writing disorder, children with learning difficulties, bilingualism
    Название журнала Mathematics Education
    URL http://www.iejme.com
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=140279

    Полная запись метаданных