Форма представления | Статьи в зарубежных журналах и сборниках |
Год публикации | 2016 |
Язык | русский |
|
Гайнутдинова Алсу Закиевна, автор
|
Библиографическое описание на языке оригинала |
R.Mukhametzyanova, A.Gainutdinova, TEACHING SIMULTANEOUS INTERPRETATION: NOWADAYS BEST AND WORST STRATEGIES, INTED2016 Proceedings, 10th International Technology, Education and Development Conference, Valencia, Spain. 7-9 March, 2016, Pages 4391-4394, ISSN: 2340-1079 doi: 10.21125/inted.2016.2090 |
Аннотация |
The article deals with some strategies in teaching oral interpretation for gaining and developing professional skills in this area. |
Ключевые слова |
simultaneous interpretation, new term, challenge of interpretation, capacity of memory |
Название журнала |
INTED2016 Proceedings
|
URL |
https://library.iated.org/view/MUKHAMETZYANOVA2016TEA |
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку |
https://repository.kpfu.ru/?p_id=141482 |
Полная запись метаданных |
Поле DC |
Значение |
Язык |
dc.contributor.author |
Гайнутдинова Алсу Закиевна |
ru_RU |
dc.date.accessioned |
2016-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.available |
2016-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.issued |
2016 |
ru_RU |
dc.identifier.citation |
R.Mukhametzyanova, A.Gainutdinova, TEACHING SIMULTANEOUS INTERPRETATION: NOWADAYS BEST AND WORST STRATEGIES, INTED2016 Proceedings, 10th International Technology, Education and Development Conference, Valencia, Spain. 7-9 March, 2016, Pages 4391-4394, ISSN: 2340-1079 doi: 10.21125/inted.2016.2090 |
ru_RU |
dc.identifier.uri |
https://repository.kpfu.ru/?p_id=141482 |
ru_RU |
dc.description.abstract |
INTED2016 Proceedings |
ru_RU |
dc.description.abstract |
The article deals with some strategies in teaching oral interpretation for gaining and developing professional skills in this area. |
ru_RU |
dc.language.iso |
ru |
ru_RU |
dc.subject |
simultaneous interpretation |
ru_RU |
dc.subject |
new term |
ru_RU |
dc.subject |
challenge of interpretation |
ru_RU |
dc.subject |
capacity of memory |
ru_RU |
dc.title |
Teaching simultaneous interpretation: nowadays best and worst strategies |
ru_RU |
dc.type |
Статьи в зарубежных журналах и сборниках |
ru_RU |
|