Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
TEACHING SIMULTANEOUS INTERPRETATION: NOWADAYS BEST AND WORST STRATEGIES
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2016
Языкрусский
  • Гайнутдинова Алсу Закиевна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала R.Mukhametzyanova, A.Gainutdinova, TEACHING SIMULTANEOUS INTERPRETATION: NOWADAYS BEST AND WORST STRATEGIES, INTED2016 Proceedings, 10th International Technology, Education and Development Conference, Valencia, Spain. 7-9 March, 2016, Pages 4391-4394, ISSN: 2340-1079 doi: 10.21125/inted.2016.2090
    Аннотация The article deals with some strategies in teaching oral interpretation for gaining and developing professional skills in this area.
    Ключевые слова simultaneous interpretation, new term, challenge of interpretation, capacity of memory
    Название журнала INTED2016 Proceedings
    URL https://library.iated.org/view/MUKHAMETZYANOVA2016TEA
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=141482

    Полная запись метаданных