Форма представления | Тезисы и материалы конференций в российских журналах и сборниках |
Год публикации | 2016 |
Язык | английский |
|
Пегова Хэнэ Раилевна, автор
|
Библиографическое описание на языке оригинала |
Khene Barieva. Development of undergraduate teachers communicative in the course of basic professional competencies formation//II Международный форум по педагогическому образованию. Программа форума: Программа и тезисы, Казаань, Казанский Федеральный университет, 19-21 мая 2016 г.- Казань: Куранты, 2016 - С. 118. |
Аннотация |
II Международный форум по педагогическому образованию. Программа форума: Программа и тезисы, Казаань, Казанский Федеральный университет, 19-21 мая 2016 г. |
Ключевые слова |
communicative creativity, teacher education bachelor, communicative barriers, barriers of creativity, pedagogical process, communication skills. |
Название журнала |
II Международный форум по педагогическому образованию. Программа форума: Программа и тезисы, Казаань, Казанский Федеральный университет, 19-21 мая 2016 г.
|
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку |
https://repository.kpfu.ru/?p_id=143475 |
Файлы ресурса | |
|
Полная запись метаданных |
Поле DC |
Значение |
Язык |
dc.contributor.author |
Пегова Хэнэ Раилевна |
ru_RU |
dc.date.accessioned |
2016-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.available |
2016-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.issued |
2016 |
ru_RU |
dc.identifier.citation |
Khene Barieva. Development of undergraduate teachers communicative in the course of basic professional competencies formation//II Международный форум по педагогическому образованию. Программа форума: Программа и тезисы, Казаань, Казанский Федеральный университет, 19-21 мая 2016 г.- Казань: Куранты, 2016 - С. 118. |
ru_RU |
dc.identifier.uri |
https://repository.kpfu.ru/?p_id=143475 |
ru_RU |
dc.description.abstract |
II Международный форум по педагогическому образованию. Программа форума: Программа и тезисы, Казаань, Казанский Федеральный университет, 19-21 мая 2016 г. |
ru_RU |
dc.description.abstract |
One of the global features of modern society is a qualitative transformation of the information space and communication field, generating the need for a purposeful change in the approaches to training. Nowadays the expert?s success is directly related to the ability of thinking creatively and productively.
A graduate of pedagogical higher school must have a number of integrated competencies, which include: the ability to design and analyze professional activity results, the ability to resolve conflicts, to solve problems in the framework of interpersonal communication, the ability to use a variety of tactics of communicative interaction in order to achieve the objectives. All this necessitates developing programs aimed to improve the level of students? communicative creativity.
|
ru_RU |
dc.language.iso |
ru |
ru_RU |
dc.subject |
communicative creativity |
ru_RU |
dc.subject |
teacher education bachelor |
ru_RU |
dc.subject |
communicative barriers |
ru_RU |
dc.subject |
barriers of creativity |
ru_RU |
dc.subject |
pedagogical process |
ru_RU |
dc.subject |
communication skills. |
ru_RU |
dc.title |
Development of undergraduate teachers communicative in the course of basic professional competencies formation |
ru_RU |
dc.type |
Тезисы и материалы конференций в российских журналах и сборниках |
ru_RU |
|