Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
TRADITION AND MODERN EXPERIENCE OF THE KAZAN PIANO SCHOOL IN THE ASPECT OF SUBJECT-ORIENTED APPROACH. ТРАДИЦИИ И СОВРЕМЕННЫЙ ОПЫТ КАЗАНСКОЙ ПИАНИСТИЧЕСКОЙ ШКОЛЫ В АСПЕКТЕ СУБЪЕКТНО-ОРИЕНТИРОВАННОГО ПОДХОДА.
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2016
Языканглийский
  • Файзрахманова Ляля Тагировна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Svetlana V. Karkina, Lyalya T. Fajzrahmanova TRADITION AND MODERN EXPERIENCE OF THE KAZAN PIANO SCHOOL IN THE ASPECT OF SUBJECT-ORIENTED APPROACH //The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication (TOJDAC), NOVEMBER 2016 ISSN: 2146-5193 November 2016 Special Edition DOI: 10.7456/1060NVSE http://www.tojdac.org/tojdac/VOLUME6-NOVSPCL.html
    Аннотация The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication (TOJDAC),
    Ключевые слова Keywords: Subject-oriented approach,history of pedagogy, art oriented approach, history of pedagogy, art - oriented approach, history of pedagogy, art Subject - oriented approach, history of pedagogy, art Subject - oriented approach, history of pedagogy, art TOJDAC NOVEMBER 2016 ISSN: 2146-5193 November 2016 Special Edition DOI: 10.7456/1060NVSE
    Название журнала The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication (TOJDAC),
    URL http://www.tojdac.org/tojdac/VOLUME6-NOVSPCL.html
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=146961

    Полная запись метаданных