Форма представления | Статьи в зарубежных журналах и сборниках |
Год публикации | 2016 |
Язык | английский |
|
Палякин Роман Борисович, автор
Шафигуллина Анна Владимировна, автор
|
Библиографическое описание на языке оригинала |
Shafigullina A.V, Palyakin R.B., Social media marketing as an effective instrument of the promotion of social business-project in social entrepreneurial activity//Academy of Marketing Studies Journal. - 2016. - Vol.20, Is.SpecialIssue1. - P.1-7. |
Ключевые слова |
entrepreneurship, social business, social media marketing, entrepreneurial activity |
Название журнала |
Academy of Marketing Studies Journal
|
URL |
https://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-85003781953&partnerID=40&md5=13fae91b228b0b0ef9840923df2bb0ae |
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку |
https://repository.kpfu.ru/?p_id=149742 |
Полная запись метаданных |
Поле DC |
Значение |
Язык |
dc.contributor.author |
Палякин Роман Борисович |
ru_RU |
dc.contributor.author |
Шафигуллина Анна Владимировна |
ru_RU |
dc.date.accessioned |
2016-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.available |
2016-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.issued |
2016 |
ru_RU |
dc.identifier.citation |
Shafigullina A.V, Palyakin R.B., Social media marketing as an effective instrument of the promotion of social business-project in social entrepreneurial activity//Academy of Marketing Studies Journal. - 2016. - Vol.20, Is.SpecialIssue1. - P.1-7. |
ru_RU |
dc.identifier.uri |
https://repository.kpfu.ru/?p_id=149742 |
ru_RU |
dc.description.abstract |
Academy of Marketing Studies Journal |
ru_RU |
dc.language.iso |
ru |
ru_RU |
dc.subject |
entrepreneurship |
ru_RU |
dc.subject |
social business |
ru_RU |
dc.subject |
social media marketing |
ru_RU |
dc.subject |
entrepreneurial activity |
ru_RU |
dc.title |
Social media marketing as an effective instrument of the promotion of social business-project in social entrepreneurial activity |
ru_RU |
dc.type |
Статьи в зарубежных журналах и сборниках |
ru_RU |
|