Форма представления | Статьи в российских журналах и сборниках |
Год публикации | 2017 |
Язык | английский |
|
Благовещенская Анастасия Александровна, автор
Мельникова Ольга Константиновна, автор
|
Библиографическое описание на языке оригинала |
Melnikova O.K. Blagoveshchenskaya A.A. Game-based approach to teaching ESL in higher school / O.K. Melnikova, A.A. Blagoveshchenskaya // Сборник статей IX Международной научно-практической конференции «Научно-методологические и социальные аспекты психологии и педагогики» (Казань, 13.01.2017 г.). В 2 ч. Ч.1/ – Уфа: Аэтерна, 2017. – 233 с. - C. 4-7. |
Аннотация |
НАУЧНО-МЕТОДОЛОГИЧЕСКИЕ И СОЦИАЛЬНЫЕ АСПЕКТЫ ПСИХОЛОГИИ И ПЕДАГОГИКИ |
Ключевые слова |
game, English, teaching, approach, role-play |
Название журнала |
НАУЧНО-МЕТОДОЛОГИЧЕСКИЕ И СОЦИАЛЬНЫЕ АСПЕКТЫ ПСИХОЛОГИИ И ПЕДАГОГИКИ
|
URL |
http://aeterna-ufa.ru/sbornik/PP-58-1.pdf |
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку |
https://repository.kpfu.ru/?p_id=151014 |
Полная запись метаданных |
Поле DC |
Значение |
Язык |
dc.contributor.author |
Благовещенская Анастасия Александровна |
ru_RU |
dc.contributor.author |
Мельникова Ольга Константиновна |
ru_RU |
dc.date.accessioned |
2017-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.available |
2017-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.issued |
2017 |
ru_RU |
dc.identifier.citation |
Melnikova O.K. Blagoveshchenskaya A.A. Game-based approach to teaching ESL in higher school / O.K. Melnikova, A.A. Blagoveshchenskaya // Сборник статей IX Международной научно-практической конференции «Научно-методологические и социальные аспекты психологии и педагогики» (Казань, 13.01.2017 г.). В 2 ч. Ч.1/ – Уфа: Аэтерна, 2017. – 233 с. - C. 4-7. |
ru_RU |
dc.identifier.uri |
https://repository.kpfu.ru/?p_id=151014 |
ru_RU |
dc.description.abstract |
НАУЧНО-МЕТОДОЛОГИЧЕСКИЕ И СОЦИАЛЬНЫЕ АСПЕКТЫ ПСИХОЛОГИИ И ПЕДАГОГИКИ |
ru_RU |
dc.description.abstract |
The article consideres a game-based approach to teaching ESL in higher school Nowadays educational games should
be applied in higher school at different stages of teaching ESL. Game techniques increase the
efficiency of the language study, take into account individual peculiarities and interests of the students, develop their cultural and communicative competences, remove the barriers in communication in English, and contribute to the realization of an active approach to teaching ESL.
In addition, game techniques create the immersive context of future professional activity and
communication, which provides a unique opportunity for students to practice their competencies in
situations of professional interaction, stimulating their reflective skills and, most importantly,
forming the positive attitude to the future profession. |
ru_RU |
dc.language.iso |
ru |
ru_RU |
dc.subject |
game |
ru_RU |
dc.subject |
English |
ru_RU |
dc.subject |
teaching |
ru_RU |
dc.subject |
approach |
ru_RU |
dc.subject |
role-play |
ru_RU |
dc.title |
Game-based approach to teaching ESL in higher school |
ru_RU |
dc.type |
Статьи в российских журналах и сборниках |
ru_RU |
|