Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
THE RUSSIAN EXPERIENCE OF SUBJECT-SUBJECT INTERACTION BETWEEN UNIVERSITY TEACHERS AND STUDENTS ON THE BASIS OF DRAMA IN EDUCATION
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2017
Языканглийский
  • Масалимова Альфия Рафисовна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Masalimova A.R., Shagieva R.V., Kosarenko N.N., Latysheva Z.I., Khairullina E.R., Vyatkina I.V. The Russian experience of subject-subject interaction between university teachers and students on the basis of drama in education // Modern Journal of Language Teaching Methods. Vol. 7, Issue 2, February 2017. P. 177-185.
    Аннотация The paper is aimed at development of practical recommendations for the formation of subject-subject interaction between university teachers and students. The main results of the study are to identify the historical preconditions of Drama in Education in the contemporary university education (inclusion of the basics of drama activity in the curricula, the use of performing arts as a form of educational activities; socio-game method of training); creating a program of subject-subject interaction based on Drama in Education.
    Ключевые слова subject-subject interaction between teachers and students, anthropological-ecological approach, Drama in Education
    Название журнала Modern Journal of Language Teaching Methods
    URL http://mjltm.org/assets/uploads/2016/11/Vol.7,Issue2,February2017.pdf
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=153683
    Файлы ресурса 
    Название файла Размер (Мб) Формат  
    March2017.pdf 9,47 pdf посмотреть / скачать

    Полная запись метаданных