Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
ESTIMATION OF THE CONTENTMENT OF PATIENTS AS CONSUMERS OF MEDICAL SERVICES
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2017
Языканглийский
  • Леонтьева Людмила Станиславовна, автор
  • Халилова Татьяна Викторовна, автор
  • Батюта Екатерина Анатольевна, автор
  • Идрисова Алия Алимзяновна, автор
  • Соловарова Юлия Николаевна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Leontieva L.S., Khalilova T.V., Batyuta Y.A., Solovarova Y.N., Idrisova A.A. ESTIMATION OF THE CONTENTMENT OF PATIENTS AS CONSUMERS OF MEDICAL SERVICES // E-SdPTCONICIT – Espacios (ISSN07981015-Venezuela-Scopus).Vol. 38 (39). 2017/ (Scopus)
    Аннотация As the basis of strategic development of the medical organization, the opinion of patients as consumers of health services is analyzed. The research method is a sociological survey of patients and hospital clinics of a Republic medical institution. The purpose of the study is to evaluate patients' contentment with the quality of medical care. Basing on the analysis of sociological data, the perspective and problem areas in the functioning of the medical institution are identified, recommendations are offered to help improve the quality of medical services.
    Ключевые слова medical institution, patients, quality of services, health workers, contentment
    Название журнала E-SdPTCONICIT – Espacios
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=160154
    Файлы ресурса 
    Название файла Размер (Мб) Формат  

    Полная запись метаданных