Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
ETHNO-PEDAGOGY AS A MEANS OF ETHNIC IDENTITY FORMATION OF PRE-SERVICE TEACHERS IN RUSSIA
Форма представленияТезисы и материалы конференций в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2017
Языканглийский
  • Ахмадуллина Римма Маратовна, автор
  • Пименова Татьяна Сергеевна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Nelly Valiakhmetova, Rimma Akhmadullina, Tatiana Pimenova. ETHNO-PEDAGOGY AS A MEANS OF ETHNIC IDENTITY FORMATION OF PRE-SERVICE TEACHERS IN RUSSIA // Proceedings of SOCIOINT 2017- 4th International Conference on Education. Social Sciences and Humanities. - 10-12 July, 2017. - Dubai, UAE. - PP. 387-392.
    Аннотация Proceedings of SOCIOINT 2017- 4th International Conference on Education, Social Sciences and Humanities 10-12 July 2017- Dubai, UAE
    Ключевые слова ethnocentrism, ethno-pedagogy, ethnic identity, interethnic tolerance, negative stereotypes, spiritual and moral values, pre-service teachers
    Название журнала Proceedings of SOCIOINT 2017- 4th International Conference on Education, Social Sciences and Humanities 10-12 July 2017- Dubai, UAE
    URL http://www.ocerint.org/socioint17%20e-publication/abstracts/papers/393.pdf
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=163176

    Полная запись метаданных