Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
COMPARATIVE ANALYSIS OF MATHEMATICS TEACHERS' CONTENT KNOWLEDGE IN USA AND RUSSIA THROUGH THE LENS OF TIMSS RESULTS
Форма представленияТезисы и материалы конференций в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2017
Языканглийский
  • Ибрагимова Елена Николаевна, автор
  • Шакирова Кадрия Бариевна, автор
  • Шакирова Лилиана Рафиковна, автор
  • Чошанов Мурат Аширович, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Comparative analysis of mathematics teachers' content knowledge in USA and Russia through the lens of TIMSS results / Mourat Tchoshanov, Maria Cruz Quinones, Kadriya Shakirova, Elena Ibragimova and Liliana Shakirova. Presentation at the Congress of European Research in Mathematics Education (CERME) Biannual Conference, Dublin, Ireland, Feb. 1-5, 2017.
    Аннотация Congress of European Research in Mathematics Education (CERME) Biannual Conference
    Ключевые слова сomparative studies, teacher knowledge, lower secondary mathematics.
    Название журнала Congress of European Research in Mathematics Education (CERME) Biannual Conference
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=165962

    Полная запись метаданных