Форма представления | Статьи в зарубежных журналах и сборниках |
Год публикации | 2017 |
Язык | английский |
|
Макаев Ханиф Фахретдинович, автор
Сакаева Лилия Радиковна, автор
Яхин Марат Айдарович, автор
|
|
Makayeva Guzal Zainagiyevna, автор
|
Библиографическое описание на языке оригинала |
Makayev Kh.F. Overcoming the Language Barrier for Effective Vocationally Oriented Foreign Language Training / Sakaeva L.R., Makayeva G.Z., Yakhin M.A. / 4th International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences and Arts. SGEM, Albena Co., Bulgaria, 2017. P. 411-416. |
Аннотация |
Science and Society. Conference Proceedings. Volume IV. |
Ключевые слова |
language, student, professional, teaching, training |
Название журнала |
Science and Society. Conference Proceedings. Volume IV.
|
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку |
https://repository.kpfu.ru/?p_id=166456 |
Полная запись метаданных |
Поле DC |
Значение |
Язык |
dc.contributor.author |
Макаев Ханиф Фахретдинович |
ru_RU |
dc.contributor.author |
Сакаева Лилия Радиковна |
ru_RU |
dc.contributor.author |
Яхин Марат Айдарович |
ru_RU |
dc.contributor.author |
Makayeva Guzal Zainagiyevna |
ru_RU |
dc.date.accessioned |
2017-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.available |
2017-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.issued |
2017 |
ru_RU |
dc.identifier.citation |
Makayev Kh.F. Overcoming the Language Barrier for Effective Vocationally Oriented Foreign Language Training / Sakaeva L.R., Makayeva G.Z., Yakhin M.A. / 4th International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences and Arts. SGEM, Albena Co., Bulgaria, 2017. P. 411-416. |
ru_RU |
dc.identifier.uri |
https://repository.kpfu.ru/?p_id=166456 |
ru_RU |
dc.description.abstract |
Science and Society. Conference Proceedings. Volume IV. |
ru_RU |
dc.description.abstract |
The article deals with the problem of overcoming the language barrier for effective vocationally oriented foreign language training. The research is based on the method of observing, questioning, and surveying and the communicative method. Given are effective terms of teaching the language. |
ru_RU |
dc.language.iso |
ru |
ru_RU |
dc.subject |
language |
ru_RU |
dc.subject |
student |
ru_RU |
dc.subject |
professional |
ru_RU |
dc.subject |
teaching |
ru_RU |
dc.subject |
training |
ru_RU |
dc.title |
Overcoming the Language Barrier for Effective Vocationally Oriented Foreign Language Training |
ru_RU |
dc.type |
Статьи в зарубежных журналах и сборниках |
ru_RU |
|