Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
RSS Ins Вконтакте twitter facebook
FOREIGN LANGUAGE TEACHING AS A FACTOR CONTRIBUTING TO INTERCULTURAL POLYLOGUE
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2017
Языканглийский
  • Андреева Елена Анатольевна, автор
  • Назмиева Эльмира Ильдаровна, автор
  • Соболева Нина Павловна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Nazmieva EI, Andreeva EA, Soboleva NP. Foreign Language Teaching As a Factor Contributing To Intercultural Polylogue. It J Sci Stud 2017; 5(6):49-53
    Аннотация The article discusses the possibility of achieving interculturalpolylogue through learning educational technologies of foreign language teaching, using the activity-based and student-centered approaches to teaching, taking into account the international experiences of foreign language teaching. Cooperative learning and project-based methods are described as efficient in contributing to the intercultural polylogue development.
    Ключевые слова English language, Education, Sociology, Student, University, Cooperative learning, Intercultural polylogue, Project-based method, Foreign language teaching
    Название журнала International Journal of Scientific Study
    URL http://www.ijss-sn.com/uploads/2/0/1/5/20153321/ijss-iran_sep_17_benson_oa10.pdf
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=166558

    Полная запись метаданных