Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
THE POTENTIAL OF MASSIVE OPEN ONLINE COURSES (MOOCS) FOR REVIVAL OF DISTANCE EDUCATION IN RUSSIA
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2017
Языкрусский
  • Айнутдинова Ирина Наильевна, автор
  • Благовещенская Анастасия Александровна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Ainoutdinova, I. & Blagoveshchenskaya, A. (2017). The potential of Massive Open Online Courses (MOOCs) for revival of distance education in Russia // ICERI2017 Proceedings: the 10th annual International Conference of Education, Research and Innovation (16th-18th of November, 2017) Seville, Spain. – pp. 8335-8344. (1,25 п.л.) ISBN: 978-84-697-6957-7 ISSN: 2340-1095 doi: 10.21125/iceri.2017.2239
    Аннотация ICERI2017 Proceedings: the 10th annual International Conference of Education, Research and Innovation
    Ключевые слова Massive open online courses (MOOCs), university, students, distance education (DE), technology, connectivism, drivers
    Название журнала ICERI2017 Proceedings: the 10th annual International Conference of Education, Research and Innovation
    URL https://iated.org/concrete3/view_abstract.php?paper_id=61946
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=170209
    Файлы ресурса 
    Название файла Размер (Мб) Формат  
    F_ICERI2017_Proceedings_8335_8344.pdf 0,20 pdf посмотреть / скачать

    Полная запись метаданных