Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
PERSONALITY-BASED APPROACH TO TEACHERS TRAINING COLLEGE BACHELOR TRAINING FOR PROFESSIONALLY-RELATED PRACTICE
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2017
Языкрусский
  • Афонина Елена Александровна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала 3. Afonina, E.A. et. al. Personality-Based Approach to Teachers Training College Bachelor Training for Professionally-Related Practice / E.A. Afonina, E.L. Pupysheva, N.P. Vlasova // The European Proceedings of Social and Behavioural Sciences; Conference: IFTE 2017 – 3rd International Forum on Teacher Education, 23-25 May 2017. – Vol. XXIX p. 5-14.
    Аннотация personality-centered education, personality-oriented situation, professionally-related practice.
    Ключевые слова personality-centered education, personality-oriented situation, professionally-related practice.
    Название журнала personality-centered education, personality-oriented situation, professionally-related practice.
    URL http://www.futureacademy.org.uk/publication/EpSBS/KazanFederalUniversityRussia
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=175686

    Полная запись метаданных